Szampon Diplona Professional regenerujący


1. Co mówi producent?

Szampon Diplona Professional regenerujący przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera nawilżający pantenol i białka pszenicy, dzięki czemu włosy stają się miękkie, jedwabiste i lśniące. Nie zawiera silikonu. Produkt łatwy w aplikacji, wystarczy jedna pompka na włosy średniej długości. Linia produktów Diplona Professional rekomendowana jest przez niemieckiego Mistrza Fryzjerstwa Dietera Brunneta.


2. Wnikliwie o składzie
Oto jak prezentuje się lista pierwszych składników. Panthenol o którym wspomina producent jest dokładnie siódmy, natomiast białka pszenicy trzynaste. Plusem jest brak sylikonów!

Aqua - woda
Sodium laureth sulfate (SLS) - substancja o właściwościach pianotwórczych,
usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów
Cocamidopropyl betaine - poprawia konsystencje, substancja pianotwórcza i zarazem
łagodna dla skóry, łagodzi działanie SLS
Sodium chloride - powoduje wzrost lepkości, wpływa na konsystencje
Peg - 4 distearyl ether  oraz Dicaprylyl ether - emolient suchy, zmiękcza i wygładza włosy,
tworzy na powierzchni film
Panthenol - substancja nawilżająca, przyspiesza procesy regeneracyjne naskórka

Parfum, Lauryl Alcohol, Distearyl Ether, HydroxypropylGuar Hdroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Citric Acid, Hydlolyzed Wheat Protein, Potassium Sorbate, Niacinamide, Phenoxyethanol, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydlolyzed Wheat Protein, Benzyl Alcohol, Ribes Nigrum Fruit Extract

3. Plusy
Do kupna tego szamponu zachęcił mnie profesjonalny wygląd, szał biedronkowych zakupów oraz stosunkowo niska cena - 9,99 zł za 600 ml. Uznam więc to za pierwszy plus. Czy znajdą się kolejne? Jak najbardziej tak! 

- wygodne opakowanie i aplikacja 
- szampon łatwo się pieni 
- intensywny, a zarazem bardzo ładny zapach, który długo się utrzymuje (zarówno na włosach jak i w łazience)
- wyraźnie zmiękcza włosy
- u mnie daje radę bez odżywki, chociaż nie zawsze

4. Minusy
- średnio wydajny (zazwyczaj wyciskałam dwie pompki na włosy średniej długości)
- mało dostępny
- odniosłam wrażenie, że przy moim codziennym myciu włosy były nim trochę zmęczone

PODSUMOWANIE
Jeśli niestraszne są Wam małe ilości parabenów, to zdecydowanie polecam. Szampon ma dość wodnistą konsystencje, ale jest ona bardziej na plus, niż odwrotnie. Reszta tak jak napisałam powyżej. Na opakowaniu pan Dieter Brunnet serdecznie się uśmiecha, a mi na pewno pozostanie po tym szamponie dobre wspomnienie. Dlaczego tylko wspomnienie? A no niestety nie mam pojęcia, kiedy dostrzegę znów ten szampon na sklepowych półkach.

25 komentarzy:

  1. U mnie w biedronce jeszcze jest ale jakoś nie mam na niego ochoty:) Mam zbyt duże zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jakby sie spisywal na moich wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa recenzja, ja go nie mialam

    u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inny z serii biedronkowej i mi służy, moze czas wypróbowac ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go ostatnio w Biedronie, ale miałam już wcześniej kilka butelek, na pewno zrobię również jego recenzję na jego temat na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam taką odżywkę z Diplona do suchych i zniszczonych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja :) Nigdy nie miałam go wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę :* Również obserwuję :) I zapraszam częściej (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzę, pewnie dlatego, że taka słaba dostępność:<
    Jestem za wzajemnym obserwowaniem ;) bo podoba mi się tu u Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli Ci się podoba blog i to co robie to obserwuj będzie mi bardzo miło:) Jednak nie uznaje czegoś takiego jak 'obserwator za obserwatora':)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon wygląda ciekawie, ale pierwszy raz go widzę :)
    Dziękuję za wizytę :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go kupić, ale go później odłożyłam;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie używałam.. nawet o nim nie słyszałam. Mi też się u ciebie podoba. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie widziałam tego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja używałam i był super a teraz nie moge go nigdzie kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. niedawno dodałam u siebie recenzję na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w internecie mozna kupic jest super naj lepszy jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane mam nadzieje że mi to pomoże :)

    OdpowiedzUsuń